CVD-pinnoitetta käytetään tyypillisesti Stoody-ommelerullille ja -kärjille. Sen pääominaisuus on sen ylivoimainen tarttuvuus perusrautaan, mikä tarjoaa korkean vastustuskyvyn kulumiselle ja korroosiolle.
TED-tankin korkki öljylle ja polttoaineelle, valmistettu teräksestä ja ruostumattomasta teräksestä, sisäisellä bajonettikiinnityksellä, läpimitan ollessa 30 mm, mukana erilaisia tiivisteitä riippuen säiliön sisällöstä.
Se on saatavilla tiiviinä, tuuletettuna tai tuuletettuna venttiileillä.
Moottorin optimaalisen toiminnan varmistamiseksi tai mikäli se on vaadittua erityissääntöjen mukaan, TED-tankin korkki voidaan varustaa yksisuuntaisilla venttiileillä, jotka mahdollistavat sekä polttoaineen aiheuttamien höyryjen purkamisen että ilman pääsyn säiliöön; lisäksi, mikäli säiliö kaatuu, polttoaineen vuoto rajoittuu hallitun tuuletusjärjestelmän venttiileillä.
Merenkulku-, syövyttävissä ympäristöissä ja urea-liuoksissa (AUS 32 (AdBlue®)) tuote toimitetaan kaikilla metallikomponenteilla ruostumattomasta teräksestä.
Teräsvaihtoehto on saatavilla myös mustana.
Ulkoisen bajonettityypin täyttöliitin, 38 mm läpimitalta, teräksestä tai galvanoidusta teräksestä, hitsattavaksi säiliöihin tai täyttöputkiin.
Se on saatavilla eri pituuksina ja tyyppeinä.
Voimme räätälöidä täyttöjärjestelmän viistoleikkauksilla eri kulmilla ja tarjota versioita irrotettavalla suodattimella tai täyttöjärjestelmiä, joissa on joustavat täyttöputket.
Tätä tuotetta myydään yhdessä G2-korkin kanssa.
Raaka-aineiden huolellinen valinta ja innovatiivisten tuotantoprosessien käyttöönotto ovat ensimmäinen takuu tuotteemme laadusta ja luotettavuudesta ajan myötä.
Suoritamme erilaisia kestävyys- ja kestävyystestejä sekä laadunvalvontatestejä tuotteen eri valmistusvaiheissa. Pyynnöstä voimme myöntää asiaankuuluvat sertifikaatit kansallisten ja kansainvälisten säädösten mukaisesti.
M60X2 kierreliitäntä, joka on tarkoitettu ruuvattavaksi, hitsattavaksi säiliöihin tai liitettäväksi joustaviin polttoaine-, hydrauliikkaöljy- ja muihin nesteiden täyttöputkiin.
Täyttöjärjestelmä on saatavilla eri pituuksina, materiaaleina ja tyyppeinä.
Pyynnöstä voimme toimittaa versioita, joissa on irrotettava tai kiinteä suodatin tai täyttöjärjestelmiä, jotka sisältävät joustavat täyttöputket.
M60X2 täyttöliitäntä voidaan yhdistää sarjamme 60 F lokeroihin tai suoraan M60X2 kierrettaviin korkkeihimme, joissa on avain ja ALU M60X2.
Saatavilla on versioita, joissa on ilmanvaihto-/purkuliitäntä sekä ruostumattomasta teräksestä valmistettuja vaihtoehtoja merikäyttöön ja korroosiota kestäviin ympäristöihin.
Tarkkojen tuotantoprosessien käyttöönotto, joka toteutetaan myös viimeisimmän sukupolven CNC-ohjatuilla koneilla, sekä valikoitujen raaka-aineiden käyttö, varmistavat tuotteemme laadun ja luotettavuuden ajan myötä.
NTC-polttoainesäiliön korkki ruostumattomasta teräksestä, sisäisellä bajonettikiinnityksellä, läpimitaltaan 40 mm, varustettuna tiivisteillä, jotka vaihtelevat säiliössä olevan nesteen mukaan.
Se on saatavana tiiviinä, tuuletettuna tai tuuletettuna venttiileillä.
Moottorin optimaalisen toiminnan varmistamiseksi tai mikäli se on vaatimusten mukaisesti tarpeen, NTC-korkki voidaan varustaa yksisuuntaisilla venttiileillä, jotka mahdollistavat sekä polttoaineen aiheuttamien höyryjen purkamisen että ilman pääsyn säiliöön; lisäksi, mikäli säiliö kaatuu, polttoaineen vuoto on rajoitettu hallitun tuuletusjärjestelmän venttiileillä.
Tämä tuote toimitetaan ruostumattomasta teräksestä valmistetun ketjun tai turvakaapelin kanssa.
NTC-täyttökorkki toimitetaan flangilla varustetun täyttöaukkoineen, joka voidaan kiinnittää veneisiin ja kumiveneisiin.
Avaa minkä tahansa tyyppisen tölkin
Helppo ja tehokas mekaaninen järjestelmä paineen säätämisellä
Käännettävä ruostumattomasta teräksestä valmistettu terä
Saatavana puristimella (OXV55) tai pinnalla, joka on kiinnitetty työtasoon (OXP55)
Tangon pituus: 55 cm
Bensiini-, diesel- tai biodieseltankin, hydrauliöljyn, voiteluöljyn ja puhdistusaineiden korkki, muovista ja teräksestä, sisäisellä 40 mm:n bajonettikytkennällä, varustettuna erilaisilla tiivisteillä riippuen säiliön sisällöstä.
Se on saatavilla tiiviinä tai tuuletettuna ja sitä tarjotaan laajassa värivalikoimassa (musta, harmaa, sininen, punainen, vihreä) erilaisiin tarpeisiin eri sovellusaloilla; lisäksi se voidaan varustaa ketjulla tai turvakaapelilla.
Valmistamme versioita, joissa kaikki metallikomponentit ovat ruostumatonta terästä meriteollisuuden, syövyttävien ympäristöjen ja biodiesel- tai urea-liuossäiliöiden (AUS 32 (AdBlue®)) sovelluksiin.
Tämä muovista ja teräksestä valmistettu korkki on yhteensopiva 40 mm:n bajonettitäyttöliittimien kanssa.
950 säiliön korkki naiskierteellä, muovimateriaalista, läpimitta 32 mm, erilaisilla tiivistegummityypeillä säiliössä olevan nesteen mukaan.
Se on saatavana hermettömänä, tuuletettuna tai tuuletettuna venttiilien kautta.
Optimaalisen toiminnan varmistamiseksi endotermisessä moottorissa tai jos laki tai erityiset säädökset sitä vaativat, 950 säiliön korkki voidaan varustaa yksisuuntaisilla venttiileillä, jotka mahdollistavat sekä polttoaineen aiheuttamien höyryjen poistamisen että ilman pääsyn säiliöön; lisäksi, jos säiliö kaatuu, polttoaineen hävikki rajoittuu hallitun tuuletusjärjestelmän venttiilien avulla.
950 polttoainesäiliön korkki voidaan toimittaa eri väreissä pyynnöstä.
Trapetsimainen kierre täyttöaukko, joka on yhteensopiva 950 säiliön korkin kanssa, saadaan suoraan säiliön muovaamisesta.
Ergonominen muotoilu helpottaa kahvan käyttöä myös silloin, kun työntekijä käyttää työgloveja;
LÄPIMITTA: 32 mm Läpimitta
240 polttoainesäiliön kansi avaimella, teräksestä ja ruostumattomasta teräksestä valmistettu, sisäisellä bayonet-liitännällä, läpimitta 40 mm ja erilaisia tiivisteitä säiliössä olevan nesteen mukaan.
Se on saatavilla hermettisenä, tuuletettuna tai venttiilien kautta tuuletettuna.
Optimaalisen toiminnan varmistamiseksi endotermisessä moottorissa tai jos laki tai erityiset säädökset sitä vaativat, 240 säiliön kantta voidaan varustaa yksisuuntaisilla venttiileillä, jotka mahdollistavat sekä polttoaineen aiheuttamien höyryjen poistamisen että ilman pääsyn säiliöön; lisäksi, jos säiliö kaatuu, polttoaineen hävikki rajoittuu hallitun tuuletusjärjestelmän venttiilien avulla.
Voimme toimittaa sen myös mustalla kannella, ja pyynnöstäsi saatavilla on versio alumiiniefektikannella.
Valmistamme tyyppejä, joissa on kaikki metallikomponentit ruostumattomasta teräksestä meriteollisuuteen, syövyttäviin ympäristöihin ja urealiuoksiin (AUS 32 (AdBlue®)).
LÄPIMITTA: 40 mm
V7 S -polttoainesäiliön korkki, alumiinia tai ruostumatonta terästä, sisäisellä bajonettikiinnityksellä, läpimitaltaan 40 mm, mukana erilaisia tiivisteitä säiliössä olevan nesteen mukaan.
Se on saatavana sekä tiiviinä että tuuletettuna, ja siihen voidaan liittää ketju tai turvakaapeli sekä irrotettava suodatin.
Alumiiniversio tästä tuotteesta voidaan toimittaa muissa väreissä (sininen, punainen, kultainen) erilaisia tarpeita varten eri sovellusaloilla.
Kaikki ruostumattomasta teräksestä valmistetut komponentit ovat suositeltavia meriteollisuudessa ja korroosiolle alttiissa ympäristöissä.
V7 S -täyttökorkki toimitetaan yleensä yhdessä sisäisen bajonettikiinnityksellä varustetun 40 mm:n täyttöliittimen kanssa, joka on kiinnitettävä veneiden tai kumiveneiden runkoihin.
G2 polttoaineen säiliön korkki ruostumattomasta teräksestä ja sinkitystä teräksestä, ulkoisella bajonettikiinnityksellä, läpimitaltaan 38 mm, mukana erilaisia tiivisteitä säiliön sisällön mukaan.
Saatavilla tiiviinä tai tuuletettuna.
Pyynnöstä voimme toimittaa versioita, joissa on ketju tai turvakaapelit.
Korkki myydään yhdessä ulkoisten bajonettitäyttöliittimien kanssa, läpimitaltaan 38 mm.
G2 täyttökorkilla on lukuisia sovelluksia rakennus- ja maatalousalalla, kuten kumipyöräisissä kaivinkoneissa, traktoreissa, kaivureissa, maanrakennuskoneissa, kuorma-autoissa, puutarhakoneissa, moottoripumpuissa, höyrygeneraattoreissa ja kastelulaitteissa.
Huolellinen raaka-aineiden valinta ja innovatiivisten tuotantoprosessien käyttö ovat ensimmäinen takuu tuotteemme laadusta ja luotettavuudesta ajan myötä.
D.96 säiliön korkki bensiinille, dieselille tai biodieselille, hydrauliöljylle, voiteluaineille ja puhdistusaineille, muovista ja teräksestä, sisäisellä bajonettiyhteellä, jonka läpimitta on 40 mm ja kannen läpimitta 96 mm. Korkki on varustettu tiivisteellä, joka on saatavilla eri tyyppeinä riippuen säiliön sisällöstä.
Se on saatavilla tiiviinä tai tuuletettuna, ja sitä tarjotaan eri väreissä monenlaisiin tarpeisiin eri sovellusaloilla.
D.96 korkki voidaan varustaa ketjulla tai pidikeköydellä, ja 96 mm:n kannen läpimitta mahdollistaa turvallisuuslukon kiinnittämisen pyynnöstä.
Valmistamme versioita, joissa kaikki metallikomponentit ovat ruostumatonta terästä merisovelluksiin, syövyttäviin ympäristöihin sekä säiliöille, joissa on biodieseliä tai urea-liuoksia (AUS 32 (AdBlue®)).
Tämä muunnossarja koostuu kuudesta suuremmasta voimansiirtolifteristä, parista ruostumattomasta teräksestä valmistetuista tornista, joissa on yläpuolen uritetut navat, sekä kestävästä keskitetystä uritetusta akselista. Saatavilla on myös valikoima lisävarusteita, jotka voidaan toimittaa vaihteistokäyttöisten alalifterien kanssa niiden suorituskyvyn parantamiseksi.
D.76 säiliön korkki erottuu ergonomiansa ja suuren monipuolisuutensa ansiosta, mikä tekee siitä soveltuvan käytettäväksi monenlaisissa säiliöissä:
- polttoaine (bensiini, diesel tai biodiesel)
- hydrauliöljy
- voiteluöljy
- urea-liuokset
- vesi
- puhdistusaineet
Tämä polttoainesäiliön korkki sisältää muovi- ja teräskomponentteja sekä sisäisen bajonettikiinnityksen, jonka läpimitta on 40 mm. Lisäksi se on varustettu erilaisilla tiivisteillä, jotka riippuvat säiliössä olevasta nesteestä.
Se on saatavilla tiiviinä, tuuletettuna tai tuuletettuna venttiileillä.
Moottorin optimaalisen toiminnan varmistamiseksi tai mikäli se on vaatimusten mukaisesti tarpeen, D.76 säiliön korkki voidaan varustaa yksisuuntaisilla venttiileillä, jotka mahdollistavat sekä polttoaineen aiheuttamien höyryjen purkamisen että ilman pääsyn säiliöön. Lisäksi, jos säiliö kaatuu, polttoaineen vuoto on rajoitettu hallitun tuuletusjärjestelmän venttiileillä.
Tappi serbatoio ALU kierrettävät, alumiinista tai ruostumattomasta teräksestä, varustettuna tiivistysrenkaalla, joka vaihtelee säiliössä olevan nesteen mukaan.
Saatavilla seuraavilla standardikierteillä:
- 1” uros ja naaras
- 1” 1/2 uros
- 2″ uros ja naaras
- M60X2 naaras
- M80X2 naaras
ALU täyttöliittimet voivat olla joko tiiviitä tai tuuletettuja.
Poikkeuksena ALU 1” -tapeista, kaikki muut ALU-tappiversiot voivat olla varustettuina erityisellä hallitulla tuuletusjärjestelmällä, joka sisältää yksisuuntaisia venttiilejä. Nämä venttiilit mahdollistavat sekä polttoaineen aiheuttamien höyryjen päästön että ilman pääsyn säiliöön; lisäksi, jos säiliö kaatuu, ne rajoittavat polttoaineen vuotoa.
Pyynnöstä voimme tarjota muita kierreliitostyyppejä ja voimme valmistaa ALU-tappeja eri väreissä, mahdollisilla räätälöidyillä teksteillä, yrityslogoilla ja kuvilla.
Keraamiset laakerit ovat täysin korroosionkestäviä, sillä sekä ulkoiset että sisäiset juoksupyörät on valmistettu ruostumattomasta teräksestä, kun taas sisäkehys on valmistettu muovimateriaalista, joka kestää korkeita lämpötiloja.
Keraamisten pallojen alhaisen kitkan ansiosta saumakierrokset vaativat vähemmän voitelua – jopa viisi kertaa vähemmän kuin standardit.
Tämä säästää aikaa operaattoreilta ja koneen seisokkiaikaa, mikä mahdollistaa tuotannon lisäämisen.
Tankin korkki 240 avaimella, teräksestä ja ruostumattomasta teräksestä, sisäisellä bajonettikytkennällä, läpimitaltaan 40 mm, mukana erilaisia tiivisteitä riippuen säiliön sisällöstä.
Se on saatavilla tiiviinä, tuuletettuna tai tuuletettuna venttiileillä.
Moottorin optimaalisen toiminnan varmistamiseksi tai jos se on vaadittu erityisissä säädöksissä, tankin korkki 240 voidaan varustaa yksisuuntaisilla venttiileillä, jotka mahdollistavat sekä polttoaineen aiheuttamien höyryjen purkamisen että ilman pääsyn säiliöön; lisäksi, jos säiliö kaatuu, polttoaineen vuoto on rajoitettu hallitun tuuletusjärjestelmän venttiileillä.
Saatavilla on myös mustalla pinnalla varustettu versio sekä mikropallotettu alumiiniefektipinta.
Paineventtiili muovista tai muovista ja ruostumattomasta teräksestä, saatavana kolmessa eri versiossa
läpimitta 30 mm
läpimitta 33 mm
läpimitta 40 mm
Paineventtiilin suutinosan profiili on suoraan muovattu säiliöstä.
Tätä tuotetta käytetään pääasiassa puhdistuskoneiden ja ympäristön säiliöissä, kuten painepesureissa, lattianpesukoneissa, pienissä moottoripumpuissa ja kannettavien generaattoreiden polttoainesäiliöissä.
Vakuutamme aina tuotteemme laadun ja luotettavuuden ajan myötä.
Suoritamme erilaisia kestävyys- ja kesto-testauksia sekä laadunvalvontatestejä tuotteen eri valmistusvaiheissa. Pyynnöstä voimme myöntää asiaankuuluvat sertifikaatit kansallisten ja kansainvälisten säädösten mukaisesti.
Filomat tarjoaa erilaisia järjestelmiä yrityksille ja julkisille hallinnoille lintujen torjuntaan, mukaan lukien lintuverkot. Nämä lintujen pelottamislaitteet estävät lintuja pääsemästä suojeltaville alueille. Tämän järjestelmän etuna on eläinten täydellinen turvallisuus ja alhaiset valmistuskustannukset, tuloksilla, jotka vastaavat odotuksia. Lisätietoja ja tarjouksia varten voit ottaa yhteyttä yritykseen.
Filomat on erikoistunut metallikaapeleiden tuotantoon ja myyntiin.
Yritys Bolognassa kohdistaa myyntinsä yrityksiin ja julkisiin viranomaisiin galvanoitujen kaapeleiden ja teräskaapeleiden myynnissä, jotka soveltuvat monenlaisiin käyttötarkoituksiin, teollisuudesta satama-aktiviteetteihin, turvakiinnikkeisiin ja muuhun.
Yritys voi toimittaa galvanoituja kaapeleita, joissa on 19, 72 ja 133 lankaa, sekä teräskaapeleita, joissa on 49 ja 133 lankaa.
Lisätietoja löytyy Filomat-tuotekatalogista tai ottamalla yhteyttä yritykseen.
Erityisen muodonmuutoksensa ansiosta multifar-nitto voidaan kiinnittää erilaisiin puristusalueisiin, ja vain yksi niitin pituus voi korvata useita eri pituuksia standardiniittejä. Lisäksi se pystyy kompensoimaan soikeita ja/tai ylisuuria reikiä.
Tätä tyyppiä niittiä voidaan käyttää myös pehmeiden tai hauraiden materiaalien, kuten muovin, alumiinin ja komposiittimateriaalien, kanssa vahingoittamatta niitä kiinnityksen aikana.
BUSH: AlMg 2,5 (EN AW 5052)
NAIL: Teräs
Suljetun niitin käyttöä suositellaan, kun nesteen tiivistys on tarpeen kiinnitettävien paksuuksien läpi.
Tämän erityispiirteen vuoksi reiän tarkkuus ja pintojen viimeistely ovat äärimmäisen tärkeitä.
Muussa tapauksessa suositellaan laittamaan tiiviste niitin pään alle.
Runko: AlMg5 (EN AW 5019)
Niitti: Austenitinen ruostumaton teräs (A2) - Aisi304 - X5CrNi18-10 (EN 1.4301)
Tämän tuotteen erottuva piirre on sen leikkausvoima, joka johtuu keskimääräisen hiiliteräksen naulan jatkuvasta läsnäolosta leikkausalueella.
Tämä ominaisuus tekee näistä niiteistä erityisen soveltuvia sovelluksiin, jotka vaativat korkeaa tärinänkestävyyttä.
Tämän vuoksi sen käyttösovellukset sisältävät seuraavat:
Teollisuuslaitteet
Raskaat hyötyajoneuvot
Teollinen ilmanvaihto
Pusla: 23B2 teräs (EN 1.5508)
Naula: 38B2 teräs (EN 1.5515)
Farbolt-nitto on rakenteellinen nitti: kun se on kiinnitetty, se muodostaa yleensä yhden rakenteen koottujen materiaalien kanssa.
Tämä erityinen ominaisuus tarjoaa suuremman vastuksen leikkaus- ja vetovoimille sekä värinöille.
Pusla: Teräs 23B2 (EN 1.5508)
Nitti: Teräs 38B2 (EN 1.5515)
Filomat on erikoistunut kaapelirullien tuotantoon ja markkinointiin, jotka on suunnattu eri aloilla toimiville yrityksille. Yritys tarjoaa tuotteita, jotka ovat korkealaatuisia ja kestäviä.
Myymme tukkumyyntinä vaateripustimia, jotka ovat käytännöllisiä, korkealaatuisia ja Made in Italy -alkuperäisiä.
Valikoima ratkaisuja tilan optimointiin
- Vaateripustinjalka;
- Vaateripustin torni;
Saatavilla laaja valikoima materiaaleja
- Ruostumaton teräs
- 18/10 ruostumaton teräs;
- Alumiinipinnoitettu teräs;
- Alumiini;
- Hartsia.
Erityisen muodonmuutoksensa ansiosta multifar-nitto voidaan kiinnittää eri puristusalueille, ja vain yksi niitin pituus voi korvata useita eri pituuksia olevia standardiniittejä. Lisäksi se pystyy kompensoimaan soikeita ja/tai ylisuuria reikiä. Tämän tyyppistä niittiä voidaan käyttää myös pehmeiden tai hauraiden materiaalien, kuten muovin, alumiinin ja komposiittimateriaalien, kanssa vahingoittamatta niitä kiinnityksen aikana.
BUSH: Teräs C4C (EN 1.0303)
NAIL: Teräs
Viitaten eritelmiin: EN ISO 15977 kupupää
EN ISO 15978 uppopää
PINTAKÄSITTELYT ALUMIINISSA:
Anodointi: se on mahdollista kaikille alumiiniseosrivetille, lukuun ottamatta tiivistettyjä rivettejä tuotantomenetelmän erityisluonteen vuoksi.
Epoksimaalaukset.
Runko: AlMg3,5 (EN AW 5154A)
Runko: AlMg5 (EN AW 5019)
Naula: valkoiseksi sinkitty teräs, jossa on kromi III
Erityisen muodonmuutoksensa ansiosta multifar-nitto voidaan kiinnittää eri puristusalueilla, ja yhtä niittiä voidaan käyttää useiden eri pituisten standardiniittien korvaamiseen. Lisäksi se pystyy kompensoimaan soikeita ja/tai ylisuuria reikiä.
Tätä tyyppiä niittiä voidaan käyttää myös pehmeiden tai hauraiden materiaalien, kuten muovin, alumiinin ja komposiittimateriaalien, kanssa vahingoittamatta niitä kiinnityksen aikana.
BUSH: AlMg 2,5 (EN AW 5052)
NAIL: Teräs
Viitaten eritelmiin: EN ISO 15977 kupolipää
EN ISO 15978 uppokanta
501 PINTAKÄSITTELYT ALUMIINISSA:
Anodointi: se on mahdollista kaikille alumiiniseosrivetin runkoille, lukuun ottamatta tiivistettyjä rivetinvartaloja tuotantomenetelmän erityisluonteen vuoksi.
Epoksimaalaukset.
Runko: AlMg3,5 (EN AW 5154A)
Runko: AlMg5 (EN AW 5019)
Naula: valkoiseksi sinkitty teräs kromi III:lla.